Czerwiec miesiącem wycieczek i nowych doznań cz. II - Mix photos + Przepis na Koktajl

6 Comments


Cześć wszystkim! :*

W ostatnim poście ukazało się dużo zdjęć z wycieczki, nie chciałam mieszać i wszystkiego wrzucać do jednego worka. Dla tych którzy nie widzieli o tym co jeszcze się wydarzyło u mnie ciekawego w czerwcu możecie zerknąć i poczytać sobie tutaj <<KLIK>> . Natomiast dzisiaj pokażę Wam kolejną część. Ostatecznie żegnam czerwiec i zaczynam pełną parą lipiec. Na początek mogę Wam zdradzić, że jutro wybieram się na Wakacyjne Spotkanie Blogerek w Olsztynie.



CZERWIEC:


ZACZĘŁO SIĘ od vouchera z katalog marzeń <<KLIK>>. Podarowała mi go siostra. Voucher znajduje się w stylowej, eleganckiej kopercie. Otworzyłam, czytam, czytam! Musiałam wejść na stronę, aby móc zarejestrować się i wybrać prezent. Jak okazało się strona jest poświęcona podarowaniem niezapomnianego prezentu bliskiej osobie, rodzinie, przyjaciołom itd.. Prezenty są podzielone wg. kategorii, okazji czy też miasta. Zauważyłam, że występują także promocje, nowości i bestsellery. Szukam, szukam! 



Niestety w mojej miejscowości miałam ograniczony wybór. Wybrałam? Sami zobaczcie:
Moja atrakcja trwała 10 minut na Torze Kartingowym Kormoran. Prezent był przeznaczony dla mnie wraz z osobą towarzyszącą. Czy warto było? Jasne! Dzięki podarowanemu prezentowi odkryłam nowe oblicze siebie i miejsce gdzie mogę się wybrać ze znajomymi. Korzystaliście z takiej formy prezentu?


SKOŃCZYŁO się na 18-stym Rajdzie Warmińskim w Olsztynie. Było tyle emocji, nowych doświadczeń, że aż mi się spodobało. Na początku czekała mnie sprzedaż biletów, a później oglądanie prologu i zaciętej rywalizacji uczestników. Udajecie się czasem na takie wydarzenia? Lubicie takie wydarzenia?



Ostatni czas pogada tak dopisywała, że nie obeszłoby się bez pysznych koktajli. Uwielbiam koktajle warzywne, owocowo-warzywne i przede wszystkim z samych owoców. Zawsze jestem tego zdania, że żaden koktajl kupiony nie zastąpi własnego zrobionego w domu. Podsyłam przepis:

Koktajl 



Składniki:
Żółty melon
Świeże truskawki
Mleko


Oczywiście każdego składniku wg. własnego uznania. Osobiście użyłam pół melona, pół kilo truskawek i pół szklanki mleka.

Tak minął w skrócie mój czerwiec. A Wasz był udany?

Pozdrawiam,



You may also like

6 komentarzy:

  1. Kocham koktajle z truskawkami! To smak lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koktajle to coś co uwielbiam w upalne dni <3

    OdpowiedzUsuń
  3. koktajle lubię, ale wolę lodowe kompozycje z owocami ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Też poszłabym na taki tor pojeździć :D. Mój miesiąc minął bardzo fajnie, aktywnie , można to zobaczyć w poście który ostatnio dodałam. Jest w nim dużo zdjęć :D .

    OdpowiedzUsuń