Czerwiec miesiącem wycieczek cz.I - Dużo zdjęć!

12 Comments

Cześć wszystkim zaglądającym! ;*

Czerwiec był dla mnie miesiącem wycieczek i zapowiedzi początku lata. Jaki okaże się lipiec? Dla mnie w lipcu pogoda jest coraz piękniejsza, więcej słoneczka, więcej spacerów, pobytów na plaży. Kolorowe stroje, większa możliwość kombinacji w ubiorze. Oj cieszy mnie ten fakt! Nie mogłam się doczekać wakacji. Pomimo, że moje zaczęły się już od połowy czerwca. Dzisiaj wspominałam jak minął mi czerwiec. Od razu powiem, że był bardzo aktywny. Jak tak przejrzałam zdjęcia to naprawdę dość sporo się wydarzyło w tym czerwcu. Dlatego rozłożę to na dwa posty, ponieważ co za dużo to nie zdrowo. Niestety wszystkich zdjęć z wycieczek nie mam, więc nie mogę dodać. Zapraszam do oglądania. 



WOLNY CZAS:


Nieplanowana wycieczka do Torunia. Głównym celem był Zakład Produkcji Cukierniczej "Vobro" w Brodnicy. Dlaczego? Uwielbiam te praliny, chciałam osobiście pojechać, zobaczyć i zakupić większą ilość wyrobów. Ten wyjazd planowałam od dłuższego czasu, jednak nigdy nie było wystarczająco czasu. Dopiero czerwiec pozwolił mi na taką wyprawę po zdanej sesji. Dzień przed wyjazdem do Brodnicy stwierdziłam, że tak jechać ponad 100 km po same czekoladki, to troszkę szkoda by czegoś nie zwiedzić. Tak wynikła wycieczka do Torunia. Gdzie zwiedziliśmy piękne miejsca.



























Zwiedziliśmy cały Rynek Staromiejski w Toruniu, który charakteryzuje się bardzo pięknymi budowlami. Poszliśmy pochodzić po Zamku Krzyżackim. Osobiście uważam, że warto zwiedzić i odwiedzić Toruń. Niestety więcej zdjęć Wam nie pokażę, rozładował mi się aparat, a nie wzięłam ładowarki.

Ostatnio również często chodzę ze znajomymi nad wodę w Olsztynie. W pobliżu gdzie mieszkam. Tak pięknie było, że muszę Wam pokazać te widoki. 







Czy Wam się trafiają nieplanowane wycieczki?
Wspominacie coś ciekawego z czerwca?

Pozdrawiam Was cieplutko i zapraszam na dalszą część wkrótce,



You may also like

12 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, mam nadzieję,że odpoczęłaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiedziałabym przy takim ognisku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia :D tyle pięknych miejsc w Toruniu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci fajnie, sama chętnie bym się na taką wycieczkę wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne zdjecia :) zazdroszcze wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super foty, uwielbiam Malbork :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, szczególnie te nad wodą :)
    Mój facet to by z chęcią się wybrał na taki zamek krzyżacki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kocham Torun :) Bylam juz tam dwa razy na wakacjach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ostatnio byłam w Toruniu, ale tylko przejazdem :) Ładne miasto.

    OdpowiedzUsuń