Photos Mix May + 2 przepisy

16 Comments

Hej wszystkim! :*

Podczas wolnych dni zastanawiałam się jak mógł tak szybko minąć maj. Niebawem sesja i koniec roku akademickiego. Zostaną przygotowania do wakacji. Większość z Was już ma pewnie wakacje. Czy już macie jakieś plany na wakacje? Czy Wasz maj też minął w oka mgnieniu?
Zapraszam na bardzo skrócony przegląd maja. Szkoda, że nie miałam więcej zdjęć. Przyjemnie u Was się ogląda takie posty, mój będzie pierwszy tego typu. Miał pojawić się zdecydowanie wcześniej, jednak wyszło jak wyszło.

Akcja Rossmann -49 % <<KLIK>>

Lakier Softer Pro Active <<KLIK>>

Lakier Joko New Vintage <<KLIK>>

Lakier Joko Find Your Moment <<KLIK>>

Z racji, że uwielbiam robić koktajle owocowe, owocowo-warzywne bądź z samych warzyw wrzucam zdjęcie ostatnio robionego. Oczywiście było ich o wiele więcej, jednak zdjęcie zrobiłam tylko temu. Dodatkowo umieszczam kilka dań majowych. Jeśli kogoś naszłaby ochota na koktajl czy pancakes podaję przepisy.

Koktajl z pomarańczy, truskawek, moreli i mięty.



Składniki: 
2 pomarańcze
4 morele
2 garści mrożonych truskawek
1/2 szklanki wody mineralnej
mięta do ozdoby

Pancakes z jogurtem naturalnym, płatkami i świeżymi owocami


Składniki :
250 g mąki
250 g maślanki
50 g cukru pudru
2 jaja
1 łyżeczka sody
50 g roztopionego masła
świeże owoce

Przygotowanie: 

Wszystkie składniki dokładnie ze sobą wymieszać za pomocą miksera. Następnie, smażyć małe placuszki na teflonowej patelni. W mojej wersji podawać z jogurtem naturalnym i świeżymi owocami.



Łosoś w cukinii i pomidorach

Pierś z kurczaka w sosie beszamel

Lubicie eksperymentować w kuchni?
Czy Waszym zdaniem ma znaczenie jak podane jest danie? 

Pozdrawiam ciepło,



You may also like

16 komentarzy:

  1. widzę dużo ciekawych zdjęć :) polecam http://dresscloud.pl/share/2CCn0/ gdzie można dodawać zdjęcia przy okazji promując swój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowicie wygląda ten koktajl ;) I narobiłaś mi wielkiej ochoty na łososia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już od dłuższego czasu mam wakacje, plany są ;) . Bardzo ładne zestawienie zdjęć :D . Bardzo lubię pancake <3 . Narobiłaś mi ochoty na łososia !! <3 . Powodzenia i zaliczenia sesji :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne te lakiery z wibo, powodzenia na sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier Joko Find Your Moment jest naprawdę prześliczny♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Łosoooś Mniamm !! <3

    Lakiery piękne, zwłaszcza ta biel !! :) idealnie kryje !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :) .. ja osobiście jestem wielką fajnką smootie! :) .. świetna alternatywa śniadania i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fioletowo-biale pazurki najładnieszje :***

    OdpowiedzUsuń
  9. lakiery są śliczne a z przepisów na pewno skorzystam to tak smakowiecie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na takie pancakes zrobiłaś mi teraz ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne fotki. Kolory lakierów są super, chociaż muszę powiedzieć, że nie przepadam za takim kształtem płytki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten koktajl z owocami i miętą wygląda bardzo smacznie i orzeźwiająco :) Lubię takie rzeczy latem...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz piękne pazurki, uwielbiam takie koktajle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za eksperymentami w kuchni bo zazwyczaj nic z tego nie wychodzi ;) Gotowanie nie jest moją dobrą stroną hehe :) Bardzo ładne paznokcie! pzdr

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż zgłodniałam :D, chociaż przed chwilą jadłam :D. Piękne paznokcie :).

    OdpowiedzUsuń