Maszyna ruszyła - CZAS OGŁOSIĆ WYNIKI KONKURSU

25 Comments


Cześć Kochane! :*

Przychodzę do Was z nowiną. Jak domyślacie się nadszedł czas ogłoszenia wyników konkursu. Przypominam, że to był pierwszy organizowany konkurs na moim blogu.  Dlatego mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali . Jestem zadowolona, że wzięliście udział i zgłosiło się Was 59 osób. Szkoda, że nie wszyscy wywiązali się z regulaminu konkursu m.in. zostały wysłane nie kompletne zgłoszenia. No cóż! Osobiście chciałabym wszystkich z Was nagrodzić, jednak muszę przyznać tylko dwie nagrody. Maszyna ruszyła, czas ogłosić wyniki.

W poście konkursowym wszystkie zgłoszenia zostały ponumerowane, dodatkowe losy przyznane. Kieruję Was do postu  <<KLIK>>


MASZYNA CZAS START!


1 NAGRODA:


Trafia do:

2 NAGRODA:


Trafia do:
Powiem, że dla mnie było to nowe doświadczenie. Dla wyróżnionych serdecznie gratuluję i czekam 3 dni na zgłoszenie się po nagrodę tzn. wysłanie danych do wysyłki. Wszystkim z osobna dziękuję za udział i proszę czekać na kolejny konkurs, bo przewiduję ciekawe nagrody. Przykro mi, że nie wszyscy zdążyli wziąć udział.



Pozdrawiam Was ciepło,



You may also like

25 komentarzy:

  1. Ale się ciszę!Jejku,będę miała TT:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Może następnym razem się uda ;) .

      Usuń
  3. Gratulacje i już się cieszę na wieści, ze będzie kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadal jestem w miłym szoku !!! :D Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń