Błyszczące drobinki śniegu z Wibo

11 Comments
Cześć Wam!

Przyszła małymi krokami do mnie sesja, no cóż! Trzeba ją szybko zaliczyć, by móc wypoczywać i zacząć planować wakacje. W wolnych chwilach zaglądam tutaj, do Was, staram się być na bieżąco. Jednak nie codziennie jest to możliwe. Dzisiaj zaprezentuję Wam jeden z ostatnio zakupionych lakierów podczas promocji w Rossmannie.


Dzisiejszym bohaterem jest strukturalny lakier do paznokci o piaskowej fakturze z drobinkami brokatu o numerze 2.

Buteleczka: Zaokrąglony prostokąt, który idealnie przylega do dłoni. Jednak ja podczas malowania  pazurków stawiam buteleczkę z lakierem na biurko/ stół/stolik i nie trzymam jej w dłoniach. Pojemność 8,5 ml.


Pędzelek: Dość długi, płaski. Nie stwarza problemów z aplikacją lakieru na płytkę paznokcia. Dobrze mi się z nim współpracuje.

Kolor: O kolorze można tutaj podyskutować, aczkolwiek dla mnie jest to pięknie mieniący się granat, połączony z zielenią, niebieskim, białymi niteczkami, kropeczkami i malutkimi srebrnymi drobinkami. Zdjęcia nie oddają koloru jaki jest w rzeczywistości. W świetle dziennym pazurki całe mienią się na srebro, delikatnie widać białe niteczki, które nie wiem dlaczego przypominają mi drobinki śniegu.


Precyzyjną emalię otrzymuje się po dwóch warstwach, ponieważ jedna warstwa nie oddaje efektu. Zdecydowanie jedna warstwa wystarczyłaby na aplikację w połączeniu z kolorem. Osobiście użyłam jedynie bazy. Lakier nie zabarwia płytki paznokcia. Jedynym problemem jest jego zmycie z paznokci, wszystkie skórki/paznokcie są w drobinkach.

Konsystencja: Gęsta. Jednak mi to nie przeszkadza, ponieważ lakier dobrze się aplikuje. Lakier utrzymuje się 4-5 dni na paznokciach, później widoczna zdarta końcówka. Lakier szybko wysycha.


Moja opinia: Zdecydowanie polecam jego zakup, pomimo ciężkiego zmywania z płytki paznokcia. Lakier szybko wysycha, dość długo utrzymuje się na paznokciach, spowodowane jest to jego strukturą. Na paznokciach wygląda obłędnie! Mieni się, świeci, a takie błyskotki lubią każde kobietki.


Miałyście ten lakier? Lubicie takie kolorki?
Co Wam przypomina?


Pozdrawiam,



You may also like

11 komentarzy:

  1. Ładnie się prezentuje, ja nie lubię zmywać takich lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda przy zmywaniu można ciut się namęczyć, ale dla efektu warto! ;)

      Usuń
  2. Zmycie tego to masakra, znam to :D Ale pięknie się ten lakier prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te cudaczne lakiery WIBO z serii SAND :) Łatwo się maluje i długo się trzymają pazurków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny efekt i piękny kształt paznokci, mam podobny lakier z wibo z zimowej kolekcji chyba albo z letniej piaskowej. uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten lakier i podoba mi się ten efekt ''dżinsu'' na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń