Słoneczne mani - JOKO FIND YOUR MOMENT – 213 Sunflower

25 Comments

Hej wszystkim! :*

Chcecie zobaczyć jaki mani gościł u mnie w ostatnich dniach na pazurkach? W takim razie zobaczcie sami i oceńcie czy Wam się podobał. Może inne połączenie kolorów polecacie? Dajcie znać w komentarzach pod postem.


Do mani użyłam:
  • Baza – Odżywka Eveline 8 w 1
  • Lakier Joko Find Your Moment – Sunflower 213
  • Lakier Eveline Cosmetics Colour Instant Fast Dry & Long Lasting 605

LAKIER JOKO FIND YOUR MOMENT – 213 Sunflower


Buteleczka:
Lakier mieści się w ciężkiej,  masywnej, szklanej buteleczce o pojemności 10 ml. Buteleczkę wygodnie trzyma się w ręku. Wygodna w użyciu. Świetny pomysł z nadaniem nazw dla danego lakieru.

Pędzelek:
Szeroki i płaski. Przy aplikacji włoski pędzla odrobinę przeszkadzają z rozprowadzaniem lakieru na płytce paznokcia.


Barwa:
Piękny lekko żółtawy połyskujący odcień. Osobiście kojarzy mi się z latem, wakacjami i słońcem. Po pierwszej warstwie kolor delikatnie przebija. Natomiast precyzyjną emalię otrzymuje się po dwóch warstwach, już bez żadnych przebić.  

Konsystencja:
Średnio gęsta. Nie stwarza problemów z aplikacją lakieru. Pierwsza warstwa szybko schnie. Kolejne, jak wiadomo musimy chwilę odczekać.


Moja opinia:
Jak już wspominałam posiadam w swojej kosmetyczce kilka lakierów z Joko. Cały czas sięgam po inne wersje. Lakier jest wydajny. Świetnie wygląda w połączeniu z innymi kolorami, jednakże sam też bardzo ładnie się  prezentuje na paznokciach. Słoneczny kolorek. Utrzymuje się dość długo, po 4 dniach  dopiero są wytarte końcówki. Nie zabarwia, łatwo się zmywa.


Znacie lakiery z tych firm ?
Jeśli tak, jakie wersje kolorowe polecacie?

Pozdrawiam,



You may also like

25 komentarzy:

  1. Oba piękne, ale żółty szczególnie mi się spodobał - czegoś podobnego szukam :)
    I ładny kształt paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie fajne, ale bardzo podoba mi się też sam jasny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żółty bardzo pozytywnie mi się kojarzy z wakacjami :) .. uwielbiam też jasny pomarańczowy.. ahh wakacje

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię połączenie żółci i szarości ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię lakiery z eveline.. aktualnie mogę polecić ci kolor 915 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba kolorki bardzo mi się podobają, znam jedynie lakiery Eveline. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam obie firmy i mam z tych samych serii lakiery. Bardzo mi przypadły one do gustu. Wręcz uwielbiam jasne kolorki na paznokciach, żółć pięknie się prezentuje. A Twoje paznokcie są obłędne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwa kolorki piękne, ale bardziej podoba mi się ten jasny..♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat lakierów z tych firm nie mam,bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z takim kolorem wiąże się niestety nakładanie wielu warstw :P

    OdpowiedzUsuń
  12. żółty wyglada fantastycznie : )

    OdpowiedzUsuń
  13. JOKO FIND YOUR MOMENT pięknie prezentuje się. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne pazurki, szczególnie podoba mi się ten odcień żółtego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem fajne połączenie kolorów ;) co do odżywki to słyszałam że bardziej szkodzi niż pomaga przy dłuższym stosowaniu
    pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny ten żółty a z szarym wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolorki i paznokcie <3 miałam bardzo długie migdałki, niestety dziś mi się złamały dwa paznokcie i musiałam je spiłować :( obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam taki kształt pazurków :) a kolorki piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne zestawienie kolorów, wykończenie i kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne kolory, takich jeszcze nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń