Majowe zachcianki

11 Comments
Cześć zaglądającym ! ;)

Czy u Was dziś też tak dopisywała pogoda? Dzisiaj u mnie było słonecznie i cieplutko. Po wczorajszym ciężkim dniu, dziś postanowiłam sobie zrobić mały odpoczynek. Przygotowałam mały przegląd tego co planuję zakupić i nad czym rozmyślam. Część z moich zakupów jest do zrealizowania online, a resztę mam nadzieję, że znajdę w sklepach sieciowych. Już sama myśl o zakupach sprawia mi radość. Wobec tego dzisiaj przyszykowałam post o moich majowych zachciankach.



KOSMETYKI / AKCESORIA

Moja lista jest dość sprecyzowana i nie ma w niej zbyt dużo zachcianek kosmetycznych. Chwilowo więcej nie potrzebuję. Zacznę od zachcianek do paznokci.

Lakiery.. kiedy ja w końcu przestanę je kupować ? Nigdy! Zawsze i wszędzie kusi mnie nowy lakier, nowy odcień. Niestety w Rossmanie na promocji nie mogłam dostać wszystkich kolorów, które zaplanowałam kupić z Sally Hansen. Upatrzyłam sobie po trzy kolory z Joko, Sally Hansen, i Opi. Z Joko dokładnie te odcienie, które są przedstawione na zdjęciu.




Postanowiłam sobie kupić również płytki ze stemplami do paznokci oraz jeden zestaw. Jest tyle wzorów, aż trudno się zdecydować który wybrać także wybrałam kilka. Pokażę Wam dwa, a jak coś już zmaluję, pokażę Wam pozostałe wersje.

 





Rozmyślam nad zakupem maski do włosów Kallos Keratin. Naczytałam się kilku Waszych opinii i tak mnie zaczęła ciekawić. Chciałabym się osobiście przekonać o jej działaniu.







BIŻUTERIA

Od dłuższego czasu chodzi za mną właśnie ten naszyjnik, podoba mi się również łączenie z trzema naszyjnikami na raz. Naszyjnik pochodzi ze sklepu KRUK.


BUTY/ DODATKI

Nie obeszłoby się bez butów. Rozmyślam nad zakupem białych adidasów Reebok, tylko jak pomyślę jak szybko się zaczną brudzić to za każdym razem przekładam zakup.


Buty na wysokim obcasie, jak śledziłyście moje posty, to już wiecie, że uwielbiam takie buty. Planuję zakup dokładnie takich, tylko nie wiem gdzie mogłabym je znaleźć.


Ostatnio stwierdziłam, chodząc po sklepach, że być może jeszcze nie stworzyli takiej torebki która mi się spodoba. Torebki szukam już od dłuższego czasu i żadna do tej pory nie zwróciła mojej uwagi. Zawsze mam problem z wyborem torebki. Powiem, że musi być czarna, z rączkami i długim paskiem, z dobrego materiału i lekko przypominająca tą na zdjęciu.


ZAPACHY

Jak już Wam wspominałam uwielbiam otaczać się pieknymi zapachami, a szczególnie wieczorami. Koniecznie muszę zakupić kilka nowych wosków zapachowych. Nie mam jeszcze wybranych konkretnie. Chcę zamówić sobie po 2 - 3 z yankee candle i kringle candle. Rozmyślam nad:

KRINGLE CANDLE


YANKEE CANDLE


To już byłoby chyba wszystko. A Wy planujecie jakieś zakupy ?  Szukacie jakiegoś konkretnego produktu / rzeczy/ ubrania ? Planujecie wcześniej zakupy czy wolicie spontany ?

Pozdrawiam,
 



You may also like

11 komentarzy:

  1. Maski.z Kallosa to moja miłość. To samo z lakierami. Ale w Rossmanie się obkupiłam więc narazie basta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne buty na obcasie, zabiłabym się w przeciągu 2 sekund ale są przepiękne.
    Ja też zawsze mam problem ze znalezieniem idealnej torebki - mam kilka ale żadna nie jest w 100% taka jaka powinna być.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu kupić sobie takie stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Butyyy cudowne! <3 Uwielbiam takie! :)
    Masz tutaj bardzo podobne:
    http://www.czasnabuty.pl/product-pol-19518-WYSOKIE-SANDALY-NA-SZPILCE.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Szukałam ich na stronce "Spylovebuy", ale nie ma ich. Znalazłam podobne, ale te które wysłałaś zdecydowanie ładniejsze :D .

      Usuń
  5. Uaa, bardzo kosztowne rzeczy są na Twojej liście ;) . Posiadam wosk z KRINGLE CANDLE , bardzo ładnie pachną :D . Buty na obcasie, cuddneee <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuu lakiery Opi, oj taak, zdecydowanie tez chciałabym je mieć. Maska do włosów Kallos Keratin również bardzo mnie interesuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiej torebki to i Ja szukam, ale jak narazie bez rezultatów :/ Kallosa jeszcze nie miałam nigdy :P do zdobień stempelków nie mam zdolności :D niedawno co nauczyłam się jako tako malować paznokcie bo wcześniej tylko odżywka i tyle :p świetne szpilki Ja nie umiem chodzić na takich wysokich butach :p mam kilka rzeczy na swojej wishliście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam oba woski i są przepiękne, intensywnie pachną, a do tego zapach utrzymuje się nawet trochę po ich zgaszeniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajna ta torebka ze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń