Jak nie lubię fioletów ten mnie oczarował - JOKO NEW VINTAGE - 206 Be elegant

35 Comments

Hej dziewczyny! :*

Kolejny weekend zleciał zbyt szybko. Nie przepadam za poniedziałkami, jednak  z reguły jak już minie, to jakoś da się wytrzymać do końca tygodnia. Mój poniedziałek nie był zbyt piękny. Spowodowane to jest zmęczeniem, męczącym weekendem nad nauką i obowiązkami, które spadły na moją głowę. Koloru tych dni dodały pazurki. Zobaczcie i oceńcie same.



LAKIER JOKO NEW VINTAGE – 206 BE ELEGANT

Buteleczka:
Lakier mieści się w stylowej,  masywnej buteleczce o pojemności 8 ml. Buteleczkę wygodnie trzyma się w ręku. Nie stwarza problemów z wydobyciem z niej  lakieru.

Pędzelek:
Długi, płaski. Pozwala na swobodną i równomierną aplikację na płytkę paznokcia.


Barwa:
Osobiście barwę oceniam jako jaskrawy fiolet, wpadający delikatnie w róż. Po pierwszej warstwie kolor jest bardziej jaskrawy, ale przebija. Natomiast precyzyjną emalię otrzymuje się po dwóch warstwach, już bez żadnych prześwitów. Jak nie lubię fioletów ten mnie oczarował. Bardzo mi się spodobał i świetnie wygląda w połączeniu z białym kolorem. Zdjęcia nie oddają całkowitej barwy lakieru, w rzeczywistości wygląda efektowniej.

Konsystencja:
Dość rzadka, jednak nie stwarza problemów. Dzięki niej szybko i równomiernie można rozprowadzić lakier na płytce paznokcia. Przyznam, że chwila nie uwagi i lakier może nam kapnąć z pędzelka.


Moje wrażenia:
Posiadam w swojej kosmetyczce kilka lakierów z tej serii. Bardzo polubiłam się z tymi lakierami jak i innymi tej firmy. Lakier jest bardzo wydajny, świetnie się prezentuje na paznokciach. W słoneczny dzień widać  połysk na płytce paznokcia. Utrzymuje się do 4 dni na paznokciach. Najważniejsze nie zabarwia płytki paznokcia i szybko się z niej usuwa.


Znacie lakiery Joko ?
Jak minął Wasz poniedziałek?

Pozdrawiam,



You may also like

35 komentarzy:

  1. Piękny efekt, nie mogę się napatrzeć :D I te kropeczki. Masz piękne pazurki <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny odcień fioletu :) I faktycznie świetnie wygląda z tą bielą i kropeczkami ;) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc i ja nie lubię fioletów - kojarzą mi się z pogrzebami! :D Ale ten jest faktycznie ładny. Może to dlatego mi się podoba, że masz taki śliczny kształt paznokci? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi dear! Very interesting post! Lovely blog!
    Would you like to follow each other on GFC, G+, Twitter, Instagram,facebook? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you
    kiss

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie dobrane kolory. Śliczne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest! :) Ja za to fiolety bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powinnam w tym miejscu zacytować Twój tytuł, bo też za fioletami nie przepadam, a ten jest śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor, ja ogólnie lubię fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne paznokcie i lakierek :)
    Klikniesz w baner na blogu Bede wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny odcień fioletu:) Ma urok:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nigdy lakierów z Joko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne wykonanie i sliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo tego, że mam dużo lakierów, tej firmy nie miałam. Lakier wygląda bardzo ładnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście piękny odcień fioletu i idealnie komponuje się z tą bielą obok :) Ładne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny kolorek! Masz cudowne paznokcie <3
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, mam takie same kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczny jest ten kolorek :) i fajnie wygladaja te kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. JOKO faktycznie pięknie wygląda na paznokciach :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  19. z tą bielą wygląda obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny ten kolorek! .. :) ahh a te paznokcie.. jak mi się uda zapuścić do połowy takiej długości to jest sukces :D .. ostanio złamałam paznokcia składając serwetkę .. yhm

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie wygląda w połączeniu z białym, piękne paznokcie !

    na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. O ja też niecierpie poniedziałkow >:) Nie znam tych lakierów ale efekt piękny ma pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny kolorek :) Podobają mi się te kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje pazury są obłędne :D zazdro Pati :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda pięknie ;)

    Podobny kolor ma lakier Sally Hansen xtreme wear o numerze 230 Pep-Plum :)

    OdpowiedzUsuń