Biała błyskotka na pazurkach - Softer Pro Active

18 Comments
Cześć dziewczyny! :*

Majówka, majówka i po majówce. Jak Wam minęła majówka? Mi zdecydowanie za szybko, jedynie dzisiejsza niedziela okazała się słoneczna. Piątek i sobota pochmurna, z wiatrem, aż nie chciało się wychodzić z domku. Wówczas pozwoliłam sobie zmalować coś na pazurkach, a mianowicie jedne z mojej ulubionej wersji paznokci, nie kolorowe i nie czarne. Moje majówkowe pazurki wyglądały właśnie tak:

Białe błyskotki:



LAKIER SOFTER NR 4:
Buteleczka:
Zaokrąglony, wydłużony kwadrat o pojemności 10 ml.




Pędzelek:
Długi, płaski. Sprawia, że lakier równomiernie rozprowadza się na płytce paznokcia.

Kolor:
Przez buteleczkę wydaje się biały wpadający w szary. W słońcu wygląda na bardzo jaskrawą, połyskującą biel. Pierwsza warstwa przebija. Precyzyjną emalię otrzymuje się po dwóch warstwach, już bez żadnych prześwitów. Lakier nie zabarwia płytki paznokcia.





Konsystencja:
Gęsta. Sprawia, że lakier potrzebuje czasu zanim wyschnie.  Lakier ogólnie utrzymuje się do 4 dni na paznokciach, później widać wgniecenia. Spowodowane jest to gęstą konsystencją i nałożeniem dwóch warstw na płytkę paznokcia.

Moja opinia:
Bardzo lubię biały lakier na paznokciach, bądź jako dodatek na pazurkach. Lakier ma bardzo ładne wykończenie, jest wydajny, nie sprawia problemów z aplikacją. Pokrywa płytkę przy dwóch warstwach. Długo nosi się na pazurkach, nie zabarwia, szybko się zmywa. Jedynym minusem jest czas wysychania. W swojej kosmetyczce posiadam jeszcze mięte z Softer.




A Wy coś zmalowałyście na majówkę, na swoich pazurkach ?
Lubicie biały kolor na pazurkach?

Pozdrawiam,



You may also like

18 komentarzy:

  1. Cudowne! Uwielbiam białe lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na promocję w Rossmanie i kupuję ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Softer jest w Naturze, natomiast Wibo w Rossmannie i jak najbardziej polecam zakup na promocji. Świetnie się prezentuje z bielą i czernią ;) .

      Usuń
  3. Uwielbiam białe lakiery, ładne paznokietki :)

    Zapraszam do siebie;
    just-aulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Subtelne mani :) Biel zawsze pięknie prezentuje się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie, podoba mi się ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądają te lakiery ze sobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się komponują :) nie widziałam jeszcze tego wibo, gdzie ja żyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam taki kształt paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też polubiłam biel na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, masz ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie się prezentują twoje paznokcie :P lubię frencz na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń