Pamarańcz Hello Summer Wibo

12 Comments
Cześć dziewczyny! :*

Ponad pół roku tutaj mnie nie było, są temu ku powody. Pisałam pracę inżynierską, miałam strasznie napięty grafik  i jak na złość miałam troszkę problemów zdrowotnych. Ze zdrówkiem już lepiej, a praca ? Hmm.. obroniona, także tym razem zostaję z Wami na dłużej. Powiem, że nie tak do końca mnie tutaj nie było, ponieważ obserwowałam i patrzyłam jakie są nowe trendy mody, jakie nowości kosmetyczne pojawiły się na rynku, co chwalicie, a co radzicie omijać. Przyszła wiosna także zaczynam fantazjować z moimi pazurkami. Dzisiaj przedstawiam Wam kolorek z nowej kolekcji Wibo HELLO SUMMER, który gościł u mnie ostatnio na pazurkach.


Buteleczka: Zaokrąglony prostokąt, który bardzo fajnie się trzyma w dłoniach. Pojemność 8,5 ml. Lakier o numerze 1.

Pędzelek: Krótki, płaski. Pozwala nam na łatwy manewr emalią po paznokciu. Dzięki niemu lakier bardzo dobrze się aplikuje na płytce paznokcia.



Kolor: Przez buteleczkę wydaje się taki delikatny brzoskwiniowy. Natomiast gdy go otworzyłam, ujrzałam bardziej wyrazisty kolorek. W słońcu wygląda jak taki neonowy pomarańcz, jednak zdjęcia nie oddają rzeczywistego koloru. Precyzyjną emalię otrzymuje się po dwóch warstwach, bez żadnych prześwitów. Nie zabarwia płytki paznokcia.

Konsystencja: Płynna, dość gęsta. Jednak to nie przeszkadza, ponieważ lakier dobrze się aplikuje. Lakier utrzymuje się 3 - 4 dni na paznokciach, później widać zadrapania, zdartą końcówkę.



Moja opinia: Lakiery Wibo są już ze mną od dłuższego czasu. Powiem Wam, że nazbierałam ich już sporą kolekcję. Często do nich wracam, bardzo się polubiłam z nimi i najchętniej je zakupuję w Rossmanie. Odnośnie tego lakieru: zakupiłam go mianowicie z powodu koloru. Uwielbiam takie kolorki  kojarzące się z wakacjami, neony. Wprowadzające uśmiech do życia.


A Wy zaopatrzyłyście się już w kolorki letnie ?
Posiadacie w swojej kolekcji lakiery Wibo ?



Pozdrawiam,



You may also like

12 komentarzy:

  1. Twoje paznokcie zawsze robiły na mnie wrażenie! Lakier piękny w sam raz na te ciepłe dni które powoli do nas przychodzą ;* .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie neony mi się kojarzą zawsze z ciepłymi dniami, dlatego trzeb jeszcze bardziej powiększyć swoją kolekcję ;)

      Usuń
  2. kolor zdecydowanie nie dla mnie, ale jeśli ktoś lubi - na wiosnę/lato jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło :) Bardzo lubię lakiery z Wibo , jeśli będą dostępne w zbliżającej się promocji w Rossmannie to skusze się na kilka sztuk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie też mam zamiar dokupić sobie jeszcze kilka kolorków, jeśli będą dostępne :)

      Usuń
  4. Boski kolor! Ja się szykuje na ich lakiery. Niedługo promocja w Rossmannie -49% na lakiery. Zaszaleje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również czekam na tą promocję. Mam skromną nadzieję, że zdążę się obkupić w kolorki, które już sobie upatrzyłam ;) .

      Usuń
  5. Bardzo ładny letni kolor :) . Ja osobiście bardzo lubię lakiery do paznokci z Wibo jak i inne ich kosmetyki :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawde ładny kolorek musze poszukać takiej hybrydki :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń