Kompleksowa pielęgnacja dłoni i paznokci, Laura Conti

2 Comments


Cześć dziewczyny ! ;)

Piękny, pogodny dzień, a ja dzisiaj powiem Wam o produkcie przeznaczonym do pielęgnacji dłoni i paznokci. Czy jest taki idealny ? Same zobaczcie, oceńcie :)

Zacznę od opakowania. Jest to podłużna miękka tuba, zamykana na klik. Zawarte są wszystkie niezbędne informacje. Szkoda jednak, że nie zauważamy pozostałości kremu w tubce. 
Po otworzeniu wydobywa się cytrynowy zapach ? Co szok! Nie ma ani troszkę woni migdałów. I tu mnie odrobinkę rozczarował. 
Konsystencja kremu jest gęsta. Jednak już odrobina pozwala na bardzo sprawną aplikację na całych dłoniach. Co odczuwałam ? Tłuste mazidełko długo się wchłaniające. 
W dzień już nie będę go używała, ponieważ nie lubię czekać tak długo. Zapach jest dość intensywny lecz po dwóch godzinach już go nie wyczuwałam. Przeszkadzało mi, że czegoś dotknę i plama, ponieważ zostawia tłustą warstwę na dłoniach. 
Natomiast u mnie sprawdził się jako krem na noc, gdzie posmarowałam dłonie i założyłam rękawiczki do tego przeznaczone. Z rana budzę się z gładkimi, nawilżonymi dłoniami i wiem, że krem miał swój czas na wchłonięcie się i niczego nie poplamiłam :D Wniosek taki, że działanie jak dla mnie ma średnie.
 Ktoś z Was posiadał ten kremik ? Jak się u Was sprawdził ?
Jakie polecacie od siebie ?

Z racji, że jestem maniaczką dbania o dłonie, paznokcie to niebawem przedstawię Wam inne produkty do pielęgnacji dłoni, paznokci :)
Zapraszam na stronę Coloris, ponieważ mają szeroki asortyment i każdy znajdzie coś dla siebie.


Pozdrawiam,




You may also like

2 komentarze:

  1. Nie miałam, ale też miałam kilka kremów długo się wchłaniających, itp. i też stosowałam je na noc do rekawiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam nic z tej marki ;) ale do rąk wolę te szybciej wchłaniające się ;)

    OdpowiedzUsuń