Jaśminowe mycie i oczyszczenie z Apis .

8 Comments

Cześć dziewczyny! ;) 



Ostatnio coraz częściej widzę wpisy produktów APIS, może Wy też to dostrzegłyście? Wobec tego dzisiaj ja też chciałabym przedstawić Wam dwa produkty tej firmy. Mianowicie żel do mycia ciała i oczyszczający peeling do ciała, który bardzo mi przypadł do gustu. Oba produkty są z minerałami z Morza Martwego, zieloną herbatą i jaśminem. Dodatkowo peeling zawiera lawę wulkaniczną. 




ŻEL do mycia ciała znajduje się w przezroczystej 300 ml butelce zamykanej na klik. Lubię tego typu opakowania ponieważ, cały czas mogę kontrolować zawartość żelu. Jestem pewna, że nie pozostanie nic na dnie. Tuż po otwarciu poczułam intensywny zapach kwiatowy. Przypomina mi ten zapach mydła, którego kiedyś używałam. Przy częstym używaniu, zrobił się dla mnie nawet drażniący. 


Konsystencja jest bardzo płynna i rzadka. Pozwala jednak na bardzo dobre rozprowadzenie nie ciele. Żel świetnie się pieni i oczyszcza skórę. Czy nawilża ? Może nie do końca jak bym chciała. Skóra po kąpieli jest wygładzona i otulona zapachem jaśminu. Jednak z biegiem czasu, zapach ten zanika. Nie uczulił, ani nie podrażnił mojej skóry. Przyznam, że jest wydajny :)

Oczyszczający peeling do ciała znajduje się w białej sztywnej 200 ml tubce zamykanej na klik. Po otworzeniu wydobył się słodki zapach jaśminu, mydła, zielonej herbaty i jeszcze czegoś słodkiego trudnego do zdefiniowania. Zapach jest również intensywny jak w przypadku żelu, jednak z biegiem czasu zanika. Konsystencja jest zwarta, posiada „białe kamyki” i czarne drobinki. Białe są niezłym ździeraczkiem. 

Podczas kąpieli idealnie się rozprowadza i odpręża ciało. Doskonale oczyszcza z martwego naskórka i wygładza skórę. Peeling używam trzy razy w tygodniu i zdążyłam zauważyć, że moja skóra wygląda na zdrowszą i jest bardzo gładka. Po stosowaniu tego peelingu skóra jest delikatniejsza co prowadzi do lepszego wchłaniania się różnego typu maseł i balsamów. Nie uczulił mnie, ani nie podrażnił skóry. Zdecydowanie zaopatrzę się w inne wersje zapachowe tego peelingu, ponieważ ten nie do końca trafiony. Natomiast przekonała mnie konsystencja i działanie. 

Zapraszam na stronę Apis Cosmetics .

Co sądzicie o tych produktach? Jakie polecacie peelingi ? 

Pozdrawiam,



You may also like

8 komentarzy:

  1. Apis to dobra firma. Ja jeszcze ich nie miałam ale mam je na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja miałam szczęście być na spotkaniu z Apis. Ich kosmetyki zachęcają.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię zdjęcia z efektem lustra, jeszcze niczego nie miałam z apis.

    OdpowiedzUsuń
  5. I just met your blog and is so pretty. I invite you to visit my blog and if you want follow me on blogger! Kisses :)

    http://thebrunettesstyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie lubię zapachu jaśminu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam nigdy o tej firmie.
    Zapach jaśminu bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń