Zestaw na DobraNoc

14 Comments

Cześć wszystkim,

Dzisiaj troszkę luźniejszy post. Ostatni dzień wakacji i jakoś tak sennie. Większość osób już pewnie zaczyna się szykować do szkół. Całe szczęście, że mi został jeszcze miesiąc wolnego ;). Przedstawię Wam dzisiaj mój zestaw na dobranoc, sami zobaczcie jaki ;)..



Książki, książki… Aktualnie od dłuższego czasu nie byłoby dnia w którym nie przeczytałabym chociażby kilku stron. Na dzień dzisiejszy dziwi mnie to, ponieważ nie lubiłam czytać książek. Lektury szkolne mnie odstraszały i zasypiałam przy nich momentalnie :D. Obecnie książki (oczywiście nie wszystkie) potrafią mnie tak wciągnąć, że nie mogę przestać danej czytać. Przedstawiam Wam dwie pozycje książkowe, które w ostatnich dniach czytam, czytałam.


Malwina Kowszewicz, Zakazane gry.

1. Debiut literacki młodej, utalentowanej i pięknej autorki, która ma wszelkie szanse, by zdobyć w Polsce popularność nieustępującą Katarzynie Grocholi. Książka zachwycająca optymizmem i szczerością, pełna błyskotliwych dialogów i dowcipnych puent. Przewrotna opowieść o miłości dziewczyny do starszego o kilkanaście lat żonatego mężczyzny. O ścieraniu się dwóch światów o odmiennych wartościach, o grze emocji, o roli przypadku. On kocha swoją pozycję i ułożone życie, ona wszystko, co jest poza tym. Gdy są razem, pragną jednak tego samego - siebie...

Szczerze książka jeszcze mnie nie zachwyciła tak jak sobie wyobrażałam. Od samego początku jak ją czytałam kilka razy miałam chęć ją odłożyć i powiedzieć „nie!” Czytałam, czytałam i mogę powiedzieć, że powoli zaczyna się robić interesująca, jednak ciężko mi się jakoś ją czyta. Poczytam sobie dalej i wtedy zobaczę czy warta uwagi. Tak więc zmykam czytać ;) ..

Marcin Wicha, Bolek i Lolek (Genialni detektywi)

2. Bolek i Lolek zakładają profesjonalne Biuro Śledcze BiL i już od pierwszych dni mają ręce pełne roboty. Dzięki skutecznej reklamie, szybko zdobywają nowych klientów. Ogłoszenie na płocie przed sklepem okazało się strzałem w dziesiątkę! Ale to jeszcze nic. Prawdziwa przygoda zaczyna się dopiero wtedy, gdy chłopcom wpada w ręce mapa ukrytego skarbu, a ich śladem rusza przebiegły Zbigniew Zbrodzień. 

Przyznam, że sama w księgarniach na takie książki mało uwagi zwracam. Tą miałam okazję otrzymać na Wakacyjnym Spotkaniu Blogerek w Giżycku takim trafem jestem w jej posiadaniu. Książkę składa się z 28 odcinków, lekko się ją czyta, jest zabawna. Nie zmęczyłam sobie oczu podczas czytania, ponieważ jest czytelna i posiada ilustracje. Skusiłam się na przeczytanie kilu stron, ponieważ kiedyś w dzieciństwie pamiętam jak oglądałam bajki Bolek i Lolek. Dzięki niej miałam okazję powspominać dzieciństwo. Serdecznie polecam książkę młodym czytelnikom, którzy już wcześniej poznali przygody chłopców na małym ekranie, jak również tym, dla których jest to pierwszy kontakt z niezapomnianymi Bolkiem i Lolkiem premiera 23 października 2014 r. Warto sprezentować chwilę radości poprzez księgarnię internetową ZNAK.

Kolejną rzeczą, jaką chcę Wam przedstawić to szczoteczka soniczna Violife SLIMSONIC.

Stylowa szczoteczka Violife SLIMSONIC to doskonałe rozwiązanie na higienę jamy ustnej. Delikatnie czyści, co najważniejsze nie podrażnia dziąseł.
Bogate wzornictwo i kolorystyka gwarantuje niepowtarzalność i oryginalność naszej szczoteczki. Najbardziej do gustu przypadł mi wzór właśnie ten, który trafił w moje ręce. 
Posiada zgrabne i piękne etui. Bezproblemowo mieści się w torebce, więc doskonale się sprawdza poza domem oraz w podróży. Szczoteczkę możemy zabrać ze sobą wszędzie i mieć zdrowe, zadbane, czyste ząbki przy każdej okazji. 
Dodatkowo posiada wywietrzniki, które pozwalają na szybkie wyschnięcie szczoteczki. Zaletą tej szczoteczki jest również prosta obsługa czy też ładowanie bateryjne
Jednak i tak pozostanę wierna szczoteczce elektrycznej Oral-B.
Zawartość opakowania:
szczoteczka soniczna SLIMSONIC - 1szt.
końcówka czyszcząca - 2szt.
bateria AAA - 1szt.
Instrukcja w języku polskim.
Koszt: 75 zł

Ostatnio moim usypiaczem jest właśnie ta poduszka. Jest tak miękka, cieplutka, że wystarczy położyć się na niej i oczy same się zamykają. Gdy się ją przytuli też usypia. Jest bezcenna i posiada bardzo fajny wzorek w zeberkę. Polecam zakupienie takiej poduszki na chłodne, bądź senne taki jak mój wieczorek. Poduszki są dostępne w JYSK, posiadają wysoki asortyment. Czasem zdarzają się wyprzedaże i można taniej kupić swoją wymarzoną poduszkę. Niedługo będę miała całe łóżko poduszek :D

Jak Wam mija wieczorek ?
Lubicie czytać książki, co ostatnio przeczytałyście ?
Może polecicie mi jakiegoś swego ulubieńca?

Zapomniałabym.. Kochane z okazji Międzynarodowego Dnia Bloga, życzę Wam wszystkim samych sukcesów, wielu współprac, obserwatorów i wytrwałości w blogowaniu :*
Pozdrawiam i życzę cieplutkiej nocy.



You may also like

14 komentarzy:

  1. Hej! Gdzie zdobyłaś tą szczoteczkę? Jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można ją zamówić ze strony http://sklep.arsdental.pl/ ;)

      Usuń
  2. Ja wieczorem, dla relaksu czytam romansidła lub kryminały. Po całym dniu mój mózg nie przyswaja nic innego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo dawno nie czytałam żadnej książki, jakoś brak mi czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie największym relaksem wieczorem jest kąpiel oraz film :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam identyczną szczoteczkę:) Jak dla mnie książka i poduszka to zestaw idealny na wieczór:) Zakazanych gier nie czytałam, ale lubię jak książka jest ciekawa i nie mogę się doczekać kolejnej strony, kolejnego rozdziału. Z tego co piszesz tę się ciężko czyta

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna podusia:)Ja uwielbiam czytać,jak tylko mam chwilkę dla siebie sięgam po książkę.Zakazanych gier nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczoteczka fantastyczna, też taką chcę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Człowiek mniej lubi książki ,które mu nakazują czytać niż te co sam wybrał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zobaczyłam Bolka i Lolka i od razu dzieciństwo mi się przypomniało. Aż się uśmiechnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka zakazane gry bardzo mnie zainteresowała

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgorzata mi też! Dlatego kupiłam ta ksiązkę haha i jest super, wesoła, kolorowa nie jestem już dzieckiem, ale bardzo mi się spodobała. Przeczytałam ją i od razu mi się lata dzieciństwa przypomniały, jak w tv oglądałam bajkę Bolka i Lolka ;))

    OdpowiedzUsuń