Tropikalny kolorek na pazurkach

8 Comments

Cześć ;) , dawno mnie tutaj nie było, a były ku temu powody. Na koniec tego dnia jeszcze chciałabym przedstawić Wam tropikalny kolorek HEAN, który gościł u mnie dość długi czas na pazurkach. Uwielbiam takie odcienie lakierów. Dodatkowo wspomnę, że miałam okazję otrzymać go na Wakacyjnym Spotkaniu Blogerek w Giżycku. 

Zapraszam… 



Buteleczka jak same widzicie zgrabna, ładnie się prezentuje i dobrze trzyma się ją w dłoniach. Pojemność 12 ml, a dzięki wydajności starczy na długi czas
Pędzelek długi, pozwala Nam na łatwy manewr emalią po paznokciu. Precyzyjną emalię otrzymuje się już przy pierwszej warstwie bez żadnych prześwitów, natomiast przy drugiej warstwie jak wiadomo jest wyraźniejsza. 
Kolorek jest intensywny, dlatego producent zalecił przed malowaniem zastosować lakier podkładowy, również tak zalecam. Potrafi zabarwić skórki. 
Konsystencja jest jak dla mnie odpowiednia ani za rzadka, ani za gęsta. Lakier łatwo się aplikuje na pazurkach i utrzymuje się 5/6 dni. 

Przedstawiłam Wam piękny turkusowy kolorek o numerze 168 z serii HEAN City fashion. Liczyłam na to, że będzie bardziej jaskrawy, no cóż szkoda ; )


Jakie polecacie jeszcze kolorki z tej firmy ? 
W moim przypadku wiem, że nie skończy się na jednym :D.. 

Pozdrawiam,



You may also like

8 komentarzy:

  1. Przepiękny! :) A jakie śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam latem takie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny odcień, uwielbiam niebieskości na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny ten kolor :) Nie miałam jeszcze lakierów z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miała tych lakierów, ale takie kolory też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń