Kosmetycznie - Wakacyjne Spotkanie Blogerek ..#2

44 Comments

Hej ; ) ! Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami kosmetycznymi jakie miałam możliwość otrzymać na Wakacyjnym Spotkaniu Blogerek w Giżycku o którym pisałam kilka dni wcześniej. Malwina i Agnieszka zadbały, aby każda część naszego ciała zapoznały się z wieloma nowościami. Nazbierało ich się w mojej kolekcji :D, także postaram się opisać w kilku zdaniach te produkty z którymi już miałam styczność.

Jeszcze przed przejściem do relacji kosmetycznej pozwolę sobie powiedzieć coś na temat toreb, ponieważ organizatorki postarały się o piękne torby. Zapraszam...


Pierwszą z nich otrzymałyśmy od All Bag, ekologiczna torba przydatna na małe zakupy, dodatkowo pamiątka przypominająca Spotkanie, wykazująca to czym się zajmujemy, druk odnoszący się do pasji.. 

Kolejną pakowną ze świetnym drukiem torbę podarowała nam Hurtownia. Idealna na większe zakupy !

Sayoss podarował cztery niezbędne produkty do stylizacji i pielęgnacji włosów z których jestem bardzo zadowolona. Pianka i lakier poszły już w ruch ! Lakier utrwala włosy na dość długi czas, a przede wszystkim nie skleja ich, nie są obciążone i nie wyglądają sztucznie. Mam nadzieję, że szampon i odżywka również się pozytywnie sprawdzą, zdziałają coś na zniszczone włosy.

Laboratorium Pilomax obdarowało każdą z nas ogromną paczką do pielęgnacji włosów, aby były czyste i zdrowe! Wcześniej nie miałam żadnej styczności z tymi produktami. Odżywka - mgiełka w sprayu już poszła w ruch, włosy po niej są odbite od skóry głowy, gładkie, miękkie i pachnące. Zakochałam się w niej ! :D Posłuży mi na dłuższy czas. Natomiast o pozostałych produktach powiem coś więcej, po stosowaniu przez dłuższy okres.

Od Nefret dostałyśmy tonik do twarzy i preparat na zagęszczenie włosów. Kosmetyki są naturalne, wielki plus. Jak dla mnie super ! Hmm… ciekawe jak się sprawdzą ? Ktoś miał, bądź słyszał ?

Ta paczka mnie oczarowała! Torebka również mnie zaskoczyła swoim wyglądem w środku. Soraya uwielbiam Wasze produkty! Kosmetyki z tej serii znam od dawna poprzez żele, balsamy. Z miłą chęcią będę stosowała te produkty. Niesamowicie pachną, nawilżają, ciało staje się delikatne, gładkie. Zaciekawił mnie peeling orzechowo - morelowy, ponieważ nie miałam okazji go przetestować na mojej skórze. Niebawem usłyszycie o którymś z produktów :D

Forte-Sweden paczka znakomita ! Aktualnie szukałam płynu micelarnego, a tu otrzymałyśmy 500 ml wielką butlę :D Będzie co testować ! Krem pod oczy świetny aplikator miękki pędzelek. Aj już się cieszę :D

Drogeria Natura, Kosmetyki My Secret - lakier bardzo dobrze kryje, już przy pierwszej warstwie widać precyzyjną emalię. To on zachęcił mnie do kupna podczas ostatniej promocji w Naturze na 5 nowych kolorków. Polecam ! Pozostałe produkty czekają :D


Kolorówka Joko i Virtual od Miraculum. Pomadka odcień J62 delikatny róż, bardzo ładnie prezentuje się na ustach. Jedyny minus wysusza usta. Lakiery czekają :)


Oj Lambre ! Opakowania mnie urzekły, a zawartość jeszcze bardziej :D . Wypiekany puder – rozświetlacz genialny ! Błyszczyk na ustach jest transparentny z czego jestem zadowolona, ponieważ na taki nie wyglądał i już sobie powiedziałam „nie dla mnie”.

Od Hean każda z nas posiada w swojej kosmetyczce piękny tropikalny lakier do paznokci o którym już niebawem :D.

Od Carmex mamy w swojej kosmetyczce błyszczyk miętowy na który już się czaiłam od jakiegoś czasu. Usta są nawilżone, czuć delikatny chłodek po aplikowaniu, dodatkowo czuć przyjemny zapach mięty.

Od merlin.pl otrzymałyśmy kosmetyki marki Tołpa - świetne zapachy i składy tyle mogę powiedzieć na temat tych produktów. Jednak po użyciu ujędrniającego żelu pod prysznic dostałam uczulenia, które od dnia Spotkania utrzymywało mi się do wczoraj. Zraziłam się do produktów i podaruję sobie dalsze testowanie przez jakiś czas . Wspomnę, że na każdego dany produkt inaczej działa.

Apis nigdy nie słyszałam o tej marce. Oczywiście moja uwaga skupiła się na balsamie do rąk, co o nim powiem ? Moje dłonie jeszcze czekają na niego :) 

Laura Conti nie miałam wcześniej styczności z tymi produktami. Uwielbiam dbać o dłonie jak i paznokcie, także paczka jak najbardziej trafna. Krem do rąk nie pozostawia tłustego filmu, dłonie są nawilżone, gładkie, zapach delikatny. Odżywka czeka na opinię :).

OsmozaCare - pianka antybakteryjna stanie się niezbędnikiem mojej torebki. Świetna aplikacja, dźwięk „strzelania” podczas aplikowania, chłodne dłonie a co najważniejsze zabezpieczone przed różnego typu mikroflorą z którą musimy się borykać na co dzień.

Equilibra przekazała każdej z nas nawilżające chusteczki, które mają wiele zastosowań. Natomiast próbki miałam okazję już testować. Balsam delikatnie nawilża, jednak pozostawia lepiącą warstwę na skórze.

Dermaglin zapewnił nam maseczki na każdą okazję, aby cera była czysta, odświeżona, bez zmarszczek, wygładzona i t d. Odświeżająco – oczyszczającą przetestuję jako pierwszą. Przyznaje, że będę musiała się bardziej przyjrzeć tej marce. 

Pampers znam za pośrednictwem chusteczek nawilżających, których miałam okazję nie raz testować i naprawdę świetnie się sprawdzają. Po za tym mają wachlarz zastosowań, skóra jest nawilżona i odświeżona. Bransoletka ? Nie, nie to PenDrive o pojemności 2 GB, nietypowy, przydatny gadżet :D

Gadżety, gadżetami. Od firmy Arsdental dostałyśmy szczoteczki elektryczne. Jak widziałam szeroki asortyment posiada firma i mnóstwo wzorów. Wzór który mi się trafił jest bezcenny :D

Bayern zadbał o suplementy do włosów, krople do oczu, oraz maść na odparzenia. Kurację włosową czas zacząć mam nadzieję, że efektowną. Krople do oczu nawilżają i łagodzą podrażnienia oraz zmęczenie oka, co najważniejsze nie podrażniają.

Palmer’s o dziwo nie miałam styczności z asortymentem tej marki. Czytałam wiele dobrych opinii na temat ich produktów. Każda z uczestniczek Spotkania miała możliwość wybrania produktu mnie zaciekawiła oliwka do ciała. Czeka na użycie :D

Od Akademii Paznokcia miałyśmy okazję dostać peeling do ciała i masło do masażu. Oba produkty uroczo pachną, po peelingu skóra jest niesamowicie gładka.

Barwa podarowała nam kilka próbek do przetestowania.

E-drogeria zadbała, aby nam nie zabrakło ekologicznych produktów. Otrzymałyśmy kilka niezbędnych kobiecych podarunków intymnych jak widać na zdjęciach. Natomiast mamy również okazję przetestować cytrusowy płyn do mycia naczyń, który się dobrze pieni i dobrze radzi sobie z brudnymi naczyniami.

Pachnąca Szafa to co każdy kocha najbardziej piękne, uwodzące zapachy ! Pachnąca Szafa posiada w swoim asortymencie wyśmienite nuty zapachowe, mnie urzekła zapachowa saszetka do bielizny, pachnie obłędnie :D Saszetka do szafy jaśminowa oddaje piękną woń ubraniom i całej garderobie. Woda do prasowania pachnie bardzo orzeźwiająco, przy niej prasowanie jest o wiele łatwiejsze i najważniejsze pachnące. Odświeżacz do powietrza pachnie owocami cytrusowymi (limonka z owocem granatu), piękna dekoracja wnętrza. Szkoda, że wcześniej nie miałam styczności z tymi produktami teraz będą często gościły w moim domu. Wszystkie zapachy otulają zmysłowymi nutami, dodają optymizmu i pewności siebie. Szczerze polecam  i zapraszam na stronę internetową !!

Organizatorki postarały się również o sexsowne pończoszki z koronką firmy Gabriela. Efektownie prezentują się na nóżkach.

Dziękuję sponsorom za wszystkie podarunki te małe, duże i bardzo duże, które pozwoliły jeszcze bardziej umilić czas spędzony na spotkaniu. Dziewczyny spisałyście się na medal, zadbałyście o wiele niezbędnych kosmetyków, drobiazgów, upominków, poduszki, haftowane ręczniczki. Mam skromną nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się uczestniczyć w takim spotkaniu i doznać tyle niezapomnianych chwil w udanej atmosferze jak na tym Spotkaniu.

Wszystkie linki, plakaty sponsorów, listę uczestniczek spotkania, fotorelację, CZEŚĆ #1 znajdziecie --> KLIK


A Wy ostatnio miałyście okazję uczestniczyć w jakimś Spotkaniu ? Jak wrażenia ?

Pozdrawiam,




You may also like

44 komentarze:

  1. Świetna sprawa ! :)
    Palmer's uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torby faktycznie świetne :) I jaki ogrom kosmetyków! Miłego testowania życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Torby są cudowne! Ta w sowę wygrała wszystko. No i ten lakier do paznokci ma cudowny niebieski odcień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę,że spotkanie się udało :)
    Świetne nowości -życzę miłego testowania!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoooo jaaaa:)) Ile cudowności:) Aż nie wiem, na czym oczy skupić:)

    Udanego testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne spotkanie oraz produkty, które dostałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te torby:)
    Super, z spotkanie się udało, miłego testowania produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne musiało być te spotkanie ;) miłego testowania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ super spotkanko, no pełno cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowite rzeczy :)) zazdroszczę takich spotkań :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale dużo dobroci, sama chciałabym dostać tyle produktów :) Miłych testów !

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany, ile kosmetyków. Zapasy na długie miesiące. Zestaw od Sorayi wygląda najładniej, piękne opakowania. Lakiery z MySecret znam i również jestem nimi zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudowności, ale i tak najbardziej zazdroszczę spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje bardzo, tez mi sie zawsze taki kolor podobał ;) No własnie wiem, że ciężko z tym czasem i tego sie boje..
    A produkty z sayosa uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do technikum, tez czuje, że ta klasa szybko zleci - jednak boje sie egzaminu zawodowego, bo na próbnym poszło mi fatalnie.. I Ciesze sie ostatnimi dniami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rany! Szaleństwo :)
    Jeszcze nigdy nie byłam na takim spotkaniu... A z chęcią bym się wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ile kosmetyków :)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow <3 cudownie, że było takie spotkanie! Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale kosmetyki! Spotkanie musialo byc udane! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moglabys mi wytlumaczyc jak zrobilas Strony na swoim blogu i to, ze klikajac np. w Kulinaria pokazuja sie posty tylko z tej kategorii?
    Bylabym wdzieczna
    Moj mail: justysia19944@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne prezenty ;) Widzę że na spotkaniu było super xD

    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze nie miałam okazji uczestniczyć w żadnym spotkaniu blogerek, bo dopiero zaczynam ;). Zazdroszczę tylu wspaniałych kosmetyków do testowania ;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękujemy za życzenia dla Kacperka, a cieszę się że spotkanie Ci się podobało :))

    OdpowiedzUsuń
  24. WOOOW widać, ze organizatorka naprawdę się postarała bo jest tuu pełno prezentów! Spotkanie musiało być super, bo na zdjęciach promieniejecie uśmiechem! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. takiej torby Allbag i tej z sową zazdroszczę :) Widać, że spotkanie owocne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Matko ile kosmetyków ! Najbardziej zazdroszczę tych włosowych ! Super ! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, gratuluję. Może i ja kiedyś zagoszczę na podobnym spotkaniu:)
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  28. Będzie co testować ;) Uwielbiam motyw sowy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny Blog! :)
    http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. wow, ile wspaniałych rzeczy. Świetne są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne upominki! Przyjemnego testowania tych wszystkich znakomitości :) Wzór szczoteczki elektrycznej baardzo mi się podoba :) Czekam już na pierwsze recenzje!

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. wow gratuluję spotkania, pozazdrościć ;)

    http://a-little-about-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojej ile prezentów <3
    Zazdroszczę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  34. fajna relacja, super prezenty i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, ile prezentów :) Będzie co testować, niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ach, ach, zazdroszczę, tyle podarków! :D

    OdpowiedzUsuń