Neonowy pazur

25 Comments




Lakier do paznokci z serii SAFARI nail polish.  Do jego zakupu przekonał mnie zachwycający neonowy kolorek, który bardzo mi się spodobał. Konsystencja lakieru jest trochę rzadka, ale nie wylewa się na skórki. Szybko wysycha i nie odpryskuje. Paznokcie po aplikacji są niesamowicie gładkie i błyszczące. Wygląd ich przypomina mi kredki świecowe, albo jakąś sylikonową powłokę ;)

Lakier jest zamknięty w nietypowej stylowej butelce o pojemności 12 ml. Pędzelkiem Dobrze się operuje i łatwo pokrywa całą płytkę paznokcia.


Moje wrażenia:

Plus: dobrze się aplikuje,  szybko wysycha, wydajny, wygodny w aplikacji. Trwałość lakieru 4 dni.

Minus:  Kryje dopiero przy 3 warstwach, ciężko się zmywa z paznokcia i delikatnie zabarwia.

Ocena: 4
Barwa: 5
Konsystencja: 4
Połysk: 5
Aplikacja: 4
Trwałość: 4

Czy polecam?
Ja jak najbardziej polecam ze względu na piękny neonowy kolorek.




You may also like

25 komentarzy:

  1. Kolor robi wrażenie , tylko szkoda ,że lakier przebija ;c .

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz pazurki ładne długie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorem :) ale jak zabarwia to nie dla mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo slyszalam dobrego o tych lakierach, mają piękne kolorki, tylko gdzie je mogę dostać??
    Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go na bazarku, bo w drogeriach go nie widziałam.

      Usuń
    2. U mnie one są w tzw. chińczykach ;)

      Usuń
  5. jakie ty masz piękne paznokcie :)

    obserwuje!
    http://realfakex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek ciekawy szczególnie jak ktoś się w takich lubuje !
    http://freeismylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten sam lakier i bardzo go lubię, a jego wadą jest tak jak napisałaś, że trzeba nałożyć dużo warstw by dobrze pokryć płytkę paznokcia ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie kolory na paznokciach latem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow fenomenalny wesoły lakier:) Ps. obserwuję i W wolnej chwili zapraszam do mnie na recenzję poruszającej książki:)
    Jeśli mój blog Ci się spodoba ,będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz:*

    OdpowiedzUsuń
  10. cóż za przepiękny neonowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealne na lato!

    Będzie mi strasznie miło jak wpadniesz ---> solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie neonowe kolory na lato!
    zapraszam do nas na nowy post z fryzurą:
    http://hairstylesbyalex.blogspot.com/2014/07/francuz.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeśli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz piękne paznokcie :)
    zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, długie paznokcie! Na takich każdy kolor wygląda super! :)

    http://lawendoweciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogółem firma safari ma to do siebie ,że ich lakiery prześwitują a by uzyskać zamierzany efekt trzeba nałożyć 4 warstwy - przynajmniej ja tak mam. I na moich paznokciach się trzyma jakieś 12h. :-( Ale moje paznokcie niestety nie przyjmują żadnych lakierów nawet z tej górnej pułki. :-( Ale Twoje paznokcie (a raczej ich długość) mnie oczarowały. Podziwiam i zapraszam : www.kawalekomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor świetny ! :)
    Ale nie lubię tych lakierów Safari ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow pięknie wygląda na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny ten kolor, właśnie czegoś takiego szukałam na lato ;)

    OdpowiedzUsuń