Neonowa limonka z drobinkami

36 Comments

  • Lakier firmy LEMAX COLOUR nail enamel z czarnymi drobinkami. Lakier jest zamknięty w zgrabnej kwadratowej butelce o pojemności 9 ml.  
  • Buteleczka ciężko się odkręca. Pędzelkiem jednak dobrze się operuje i łatwo pokrywa całą płytkę paznokcia. 
  • Konsystencja lakieru jest dość gęsta, ale nie wylewa się na skórki.  Kolor przypomina mi neonową limonkę. Efekt emalii można uzyskać po 2 warstwach. 
  • Paznokcie po aplikacji są gładkie i błyszczące, wyczuwalne drobinki. Można powiedzieć, jakby były obsypane pieprzem :D



Moje wrażenia:

Plus: dobrze się aplikuje,  wydajnypiękny neonowy kolorek, ciekawie się prezentuje na paznokciach. Trwałość 4/5 dni, w ostatni zaczyna się łuszczyć.

Minus:  Ciężko się zmywa z paznokcia przez drobinki.

Ocena:
Barwa: 5
Konsystencja: 3
Połysk: 4
Aplikacja: 4
Trwałość: 4





W przyszłości sięgnę po inne kolorki, ten oceniałam po wyglądzie w buteleczce na jaskrawy seledyn. Jeżeli Wam się spodobał to możecie go zakupić na stronie internetowej.


Miałyście lakiery z tej linii ? Jakie kolorki polecacie ?





Pozdrawiam,




You may also like

36 komentarzy:

  1. świetny efekt :) podoba mi się :) jeszcze nie miałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. super :D Powiedziałabym nawet genialny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, a co lakieru to nie mój kolor ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. super efekt na paznokciach.
    musze kiedyś sprobować :)
    zapraszam do nas na nowy post :)
    hairstylesbyalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki świetny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny na lato :) i świetne te drobinki,, pieprzu,,..
    .....nie miałam jeszcze z tej firmy ale czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dość ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten kolor !!:) Takie lakiery ciężej się zmywają, ale też dłużej wytrzymują na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dwa lakiery z tej serii ale w nieco innych buteleczkach. Swego czasu bardzo je lubiłam i często nosiłam na pazurkach ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetny lakier , taki oryginalny :)
    mogłabyś podać cenę ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Łaaał, super ten lakier wygląda na paznokciach. Miałam kiedyś podobny lakier i tak samo źle się zmywało, naprawdę to była męka ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja się chyba nie przekonam do takich lakierów :) Wolę takie " tradycyjne" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny lakier :) Idealny na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. przydałby mi się taki lakier:)
    zakochana w neonach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Efekt wspaniały.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam neony w letnim okresie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny efekt, jednak ja wolę pastelowe kolorki ;)
    Obserwacja za obserwację? Jeśli się zgadzasz zacznij, a na pewno się odwdzięczę ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wygladaja
    dodajemy do obserwowanych ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się te lakiery :) Również te z serii pastelowej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Akurat niedawno zakupiłam parę kolorów lakierów z tej firmy :) Są naprawdę świetne i mają cudowny kolor.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki Tobie poznałam nową markę - muszę poszukać jej i wypróbować na sobie. Kolor fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeeej genialny :) Pięknie zmalowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy lakier:))Śliczne wygląda na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. moja przyjaciółka kupiła sobie ten kolorek, ja wybrałam różowy, który też super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie u Ciebie to wygląda, niestety ja za zielenią nie przepadam. Ale inny kolorek tego producenta muszę wypróbować! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo mi się podoba ten efekt:) sama bym chciała ten lakier:)

    OdpowiedzUsuń