Delikatny róż z Pierre René

17 Comments

Pierre René, Top Flex Odcień 

 No 46 Delicate Rose


Lakier do paznokci z serii Pierre René.  Kolor określiłabym na pastelowy, cukierkowy róż, bardzo delikatny i niewinny o wykończeniu kremowym.  Konsystencja lakieru jest trochę rzadka, ale nie wylewa się na skórki. Kryje już przy jednej warstwie, ja jednak nałożyłam dwie. Szybko wysycha, nie smuży i nie odpryskuje.Paznokcie po aplikacji są niesamowicie gładkie i błyszczące.



Lakier jest zamknięty w nietypowej stylowej butelce o kształcie równoległoboku,  pojemności 11 ml. Pędzelek jest dość oryginalny, ma przezroczyste i sztywne włoski. Dobrze nim się operuje i łatwo pokrywa całą płytkę paznokcia.  Dodatkowo zakrętka posiada blokadę "klik" dzięki niej wiemy, że lakier nam się nie odkręci i nie ma możliwości rozlania.

Moje wrażenia:

Plus: Dość szybko wysycha, wydajny, blokada zakrętki, wygodny w aplikacji, kryje już przy jednej warstwie, jednak przy dwóch warstwach nałożyłam uzyskujemy precyzyjną emalię, która nie odbarwia płytki paznokcia. Trwałość 4 dni.

Minus: potrafi robić smugi.

Ocena: (4,5)

Barwa: 5
Konsystencja: 4
Połysk: 4
Aplikacja: 4
Trwałość: 4








Ja jak najbardziej polecam Wam lakiery z tej firmy.
 tej chwili wybór jest na tyle duży, że bez problemu można znaleźć swój ulubiony. Co ważne utrzymują się na pazurkach dość długo.




You may also like

17 komentarzy:

  1. Mam lakier z tej firmy koloru bordowego ;) A ten twój też jest śliczny :)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie przepadam za różami na paznokciach, ale ten jest naprawdę śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kolory!!<3
    Aten jest śliczny w szczególności;*

    Pozdrawiam cieplutko;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely color :D
    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. moja kuzynka go ma :) jest zadowolona :) kolorek ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubie różu, ale ten jest fajny. Nie taki ,,zjadliwy'' :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ze wszystkich kolorów, ten "zwyklak" wpadł mi najbardziej w oko :)
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to napisz u mnie na blogu :)
    + zapraszam do KONKURSU który zawarty jest w najnowszym poście! :)
    www.stylevoila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam róż, a ten na paznokciach wygląda prześlicznie :) muszę się za nim rozejrzeć :)

    Obserwuję i pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te lakiery, sama dodałam właśnie wpis o tym lakierze tylko w niebieskim kolorze♥
    Pozdrawiam ♥♥
    daaisyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń