Błyskotka od Lovely

26 Comments


Lakier do paznokci marki LOVELY  CLASSIC nail polish.  Do jego zakupu przekonał mnie błyszczący kolorek, który bardzo mi się spodobał. Konsystencja lakieru jest średnio gęsta. Szybko wysycha, nie odpryskuje. Paznokcie po aplikacji są gładkie i bardzo błyszczące, najładniej wyglądają w słońcu lub pod wodą, mienią się mnóstwem odrobinkami.

Lakier jest zamknięty w dość dużej, masywnej butelce o pojemności 8 ml, przyjemnie trzyma się ją w ręku. Czemu masywnej ? Miałam okazję się przekonać, jak upuściłam na kafle ;)



Pędzelkiem płynnie się operuje i łatwo pokrywa całą płytkę paznokcia. Lakier o wysokiej trwałości i połysku , precyzyjny efekt krycia uzyskuje się przy 2 warstwach lakieru.


Moje wrażenia:

Plus: szybko wysycha, dobrze się aplikuje,  wydajny, wygodny w aplikacji, trwałość lakieru 5 dni, dobrze się zmywa, nie zabarwia płytki paznokcia,

Minusów nie dostrzegłam ;)

Ocena:
Barwa: 5
Konsystencja: 4
Połysk: 5
Aplikacja: 5
Trwałość: 5
Czy polecam?

 tej chwili wybór kolorów jest na tyle duży, że bez problemu można znaleźć swój ulubiony. Co ważne utrzymuje się dość długo.
Pięknie błyszczy na pazurkach !
Na pewno sięgnę po inne wersje w przyszłości.

PS. Dziękuję za taką ilość komentarzy i komplementów o pazurkach, od zawsze mam grube paznokcie i nie mam większych problemów z utrzymaniem długich, bo dość szybko mi rosną.


Pozdrawiam,



You may also like

26 komentarzy:

  1. Piękny kolorek, masz bardzo ładne paznokcie:)!
    Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę pazurków :)
    Co powiesz na wspólna obserwacje ? :)

    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę się powstrzymać, ale na prawdę masz piękne paznokcie :D
    a kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor!

    ps. a u mnie? SILVER SNAKE na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice color! im super obsessed with it right now

    Thank you for your lovely comment!

    Facebook / Instagram /Twitter / Chicisimo / Bloglovin

    - Hannah's Heels

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne masz te pazurki ; ) :* .

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor :) Masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolorek :) z tej serii mam nr 151 :) polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor! Zapraszam do siebie. Byłabym bardzo wdzięczna gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Strasznie mi na tym zależy!
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz,to bardzo motywujące :)
    Może wspólna obserwacja ? CLICK odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolorek i śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor, bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)
    Może wspólna osberwacja ? http://beyoursele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny. Uwielbiam ten odcień niebieskiego na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jestem zachwycona tymi lakierami z Lovely ;) są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wolę raczej matowe kolorki, ale ten na paznokciach wygląda całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne pazurki :) Nie miałam lakieru lovely, ale chyba się skuszę :)
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kolor, mimo że zazwyczaj wolę te o zwykłym kremowym wykończeniu to ten i tak mi się podoba, super jest :)
    I podłączam się do komplementów na temat pazurków, łaaaadne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po pierwsze super kolor. Po drugie jakie cudowne paznokcie :O Po trzecie :chyba wypróbuję jezeli długo się trzyma :)
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam w swojej kosmetyczce ten sam lub bardzo podobny lakier i tez jestem z niego zadowolona
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki wspaniały! Chyba sobie taki zafunduję :D

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń