Bottle Of Sand

30 Comments

Przedstawiam Wam kolejną odsłonę butelki z moich kolekcji. Może akurat ktoś zrobi taką, bądź zainspiruje się pomysłem.
 




Przygotuj
- butelkę wg. własnego uznania
- piasek
- korek
- sól kuchenną
- sól morską
- sznurek, gumkę




















Tak się prezentuje :

 




Działaj: 
Do przygotowania takiej ozdoby potrzebna jest nam pusta butelka, która Nam została po jakimś syropie, alkoholu lub czymś innym. Na tyle ładna, że szkoda jej się pozbywać, a można ją wykorzystać. Oczywiście każdy może wybrać według własnego uznania. Osobiście wykorzystałam butelkę kwadratową. Dlaczego? Dzięki niej można uzyskać precyzyjny efekt przejść pomiędzy piaskiem a solą. 
 












  







  

Podczas napełniania solą, jak i piaskiem musimy butelkę odpowiednio przekręcać, trzymać, przechylać, co powoduje powstanie wzorów.


Gdy zapełniłam swoją butelkę wydała mi się odrobinę pusta. Poszukałam korka, który pasuje i wcisnęłam. Między korkiem a butelką pozostała widoczna przerwa. Wyglądało jakby korek nie pasował, aby wszystko ładnie się prezentowało zawiesiłam gumkę. Myślę, że również ładnie wyglądałby jakiś sznurek, kokarda, nić, przyklejona muszla, rozgwiazda.






Przedstawiłam Wam pomysł na zrobienie ozdobnej butelki, którą jak najbardziej można zrobić w tym okresie z nazbieranych rzeczy z wakacji, podróż typu piasek, kamienie, muszle.
Niebawem kolejny post z udziałem mojego wymysłu ; )







Pozdrawiam,


You may also like

30 komentarzy:

  1. fajnie Ci to wyszło, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł bardzo dobry :) Ja bym na to nie wpadła :)

    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś też bawiłam się i tworzyłam tego typu dekoracje w swoim pokoju :) Miałam mnóstwo kolorowych piasków i kamyczków :) Bardzo fajna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wygląda <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne :) ja mam takie małe pojemniczki apteczne w których zrobiłam podobne kompozycje z przypraw....
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajny pomysl:)

    ja robie mnostwo takich rzeczy do domu:)

    niedlugo tez moze coś wrzuce na bloga ....

    ale CIebie obserwuje bo sie zainspirowalam tą buteleczka:)

    pozdrawiam i dziekuje za mile słowa:*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalny i ciekawy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł na dekorację domową ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Pomysł jest fantastyczny :)) Muszę kiedyś zrobić taką "wakacyjną" dekoracje w pokoju.

    Zapraszam też do mnie:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam gdy byłam mniejsza i jeździłam nad morze zbierałam fioletowy piasek i robiłam takie coś :) teraz jakoś nie pasuje mi do wystroju :)
    Zostaję na dłużej, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ozdoba, bardzo pomysłowe ;)

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zajrzyj do mnie i zobacz NOWY POST! ;)
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie się prezentuje ;)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, naturalna ozdoba domu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Robiliśmy takie dekoracje jak byłam w szkole :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny pomysł :)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny pomysł, choć ja nie stawiam takich rzeczy, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny pomysł!Zapraszam do siebie. Co powiesz na wspólna obserwacje?
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy pomysł :) widziałam takie cuda w kwiaciarniach :)

    OdpowiedzUsuń